Kjøpsvilkår

JumpKing AS

Gamle Ringeriksvei 125 A

1356 Bekkestua

Tlf: 67151617

e-mail: [email protected]

Org. 980 004 066

 

1. Kjøpsinformasjon

JumpKing Trampoliner AS selger trampoliner, tilbehør og reservedeler i Norge. Ordrene er tatt via vår nettbutikk. For at du skal føle deg trygg på kjøpet, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Det er også mulig å kjøpe våre produkter på stedet i vår lagerbutikk på Gamle Ringeriksvei 125 A, 1356 Bekkestua. Ved mottak av ordre vil en ordrebekreftelse automatisk bli sendt til den angitte e-postadressen. Ved at du godtar vilkårene under sending av bestillingen oppstår en bindende avtale. Du vil da motta en leveringsbekreftelse på e-post når bestillingen din sendes fra vår butikk.

2. Betaling og priser

Gjennom vår nettside tilbyr vi betaling via Visa, Mastercard og BankAxept. Alle priser er inkludert mva. Med forbehold om trykkfeil og tekniske problemer knyttet til prising forbeholder vi oss retten til å kansellere åpenbart feilaktige ordre.

3. Levering

Pakken er vanligvis levert innen 2-4 arbeidsdager. Under langhelger kan levering ta litt lengre tid. Også avsidesliggende adresser kan ta noen få dager ekstra. Alle leveranser er gjort med en sporbar leveringsmetode, og du kan spore pakken gjennom sendingsnummeret du mottok via e-post etter at pakken har forlatt oss. Levering varsles via SMS eller e-mail, avhengig av leveringsmåte. Det er derfor viktig at du oppgir en gyldig e-postadresse og et riktig mobilnummer for at varsling skal fungere.

PostNord – MyPack

Gyldig for produkter under 35 kg. Pickup er på MyPack utleveringspunkt. Pakken sendes til nærmeste MyPack representant. Varsling via SMS.

PostNord – Hjemlevering

Trampoliner eller produkter mer enn 35 kg. PostNord leverer varene direkte hjem til deg. Varsling skjer via SMS og e-mail, så det er viktig å oppgi riktig mobilnummer og mailadresse der du kan nåes. PostNord vil kontakte deg angående levering av varene. Normal levering av en trampoline på lager er 2-4 arbeidsdager. Den totale fraktkostnaden for utvalgte produkter vises i handlekurven før kjøpet.

Butikken

Det er også mulig å kjøpe og hente varer direkte fra vår lagerbutikk på Høvik.

Fraktbetingelser

Når bestillingen er fullført vil vi sende deg en ordrebekreftelse på e-mail. Gå igjennom fraktinformasjonen og kontroller at all informasjon er korrekt (telefonnummer, adresse, etc.). Kontakt oss direkte hvis noe skulle være feil, slik at vi har tid til å fikse dette før levering. For pakker som ikke kunne leveres grunnet feilaktig fremstilling eller uavhentede pakker vil kunden bli belastet våre faktiske kostnader (frakt, retur frakt, håndteringskostnader). Hvis et produkt er defekt eller feil levert står vi for frakt. Når varene er hentet hos oss er PostNord ansvarlig for transport og levering.

4.Bytte / Retur

Angrerett

Kunden har rett til å angre ethvert kjøp ved å gi melding om dette innen 14 dager fra den datoen du mottok varene. Hvis du ønsker å returnere en vare, ber vi deg om å returnere den i sin komplette originalemballasje. Returrett gjelder kun hvis produktet i hovedsak er uendret. Dette betyr at produktet kan selges som ny. Du er ansvarlig for retur frakt når angreretten brukes.

Retur

Ta kontakt med oss dersom du ønsker å bruke angreretten og returnere varene. Vi vil hjelpe deg med å bestille retur med PostNord, deretter sende ut frakt dokumentene og informasjon du trenger via e-post. Du kan ordne retur etter at du har kontaktet oss. Bare sørg for at pakken vil gå direkte til oss: JumpKing Trampoliner AS, Gamle Ringeriksvei 125 A, 1356 BEKKESTUA. Tlf. 67151617.

Tilbakebetaling

Vi vil så snart som mulig og senest innen 30 dager etter at vi mottar den returnerte varen betale tilbake det du har betalt.

Returmetode

Dersom varen veier mindre enn 35 kg, vil vi sende deg en returetikett som du fester på varen og leverer den til nærmeste MyPack representant. For større varer over 35 kg, vil vi sende ut booking via PostNord for å hente på samme måte som da du mottok varen. Du kan også returnere eller bytte varen i vår lagerbutikk på Høvik.

5. Klager

Er det feil på varen, ber vi at du gir oss beskjed så snart som mulig, slik at vi har mulighet til å rette opp feilen. Du gjør ditt krav enkelt ved vårt kontaktskjema som du finner på www.jumpking.no/kontakt. Du kan også ringe 67151617 eller e-post [email protected]. Husk å oppgi fullt navn og ordrenummer. I klagen står vi for retur tilbake med PostNord.

6. Garanti (mot kvittering)

5 år på trampolinerammen.

2 år på fjærer, kantbeskyttelse og hoppeduk.

2 år på sikkerhetsnett.

Unntak

– Overflate rust *

– Materielle skader på grunn av slitasje eller andre ytre årsaker

– Feilaktig montering

* Alle rammedeler er galvanisert og derfor motstandsdyktig mot korrosjon, men noe overflate rust kan fortsatt skje. Dette påvirker ikke trampoline funksjon eller holdbarhet.

Krav under garantien

Kontakt oss på telefon eller via vårt kontaktskjema for å påberope garantien.

7. Øvrig

Force majeure Force majeure herunder streik, sykdom av personell, transportforstyrrelser eller import og eksportforbud av JumpKing Trampoliner AS eller våre leverandører. Under force majeure opphører JumpKing Trampoliner ansvar og forpliktelser opp. Dersom force majeure er lengre enn 2 måneder, har både du og JumpKing Trampoliner AS rett til å heve avtalen uten plikt til å betale erstatning.

8.Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Part i saken er Selger, dvs Jumpking AS. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.

Opplysning om klagemuligheter
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste kjøpt hos oss, kan du inngi en klage til:
Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo
Du kan klage til Forbrukerrådet via www.forbrukerradet.no